gyakran ismételt kérdések

1. Utánvételes fizetési mód esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Utánvételes fizetési mód esetén 3 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

2. Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén 3-4 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

3. Utánvételes fizetési mód esetén milyen módon kerül kiszállításra  a megrendelt termék?

Utánvételes fizetési mód esetén futárszolgálaton keresztül kerül kiszállításra a megrendelt termék.

4. Mi a futárszolgálat elérhetősége?

GLS Futárszolgálat 06-1-802-0265

5. Banki átutalás, bankkártyás és PayPal esetén milyen módon kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén normál elsőbbségi küldeményként adjuk fel a csomagokat levélként postai úton. 

6. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Utánvételes fizetési mód esetén a kiszállítás díja bruttó 890 forint. Ebben az esetben garanciát vállalunk mi is és a futárszolgálat is a termék rendeltetésszerű kézbesítéséért. Az utánvételes fizetési mód a legbiztonságosabb, mivel a futárcégünk fuvarlevélszámot biztosít a feladott csomaghoz, aminek köszönhetően a csomag útja a kiindulási ponttól a kézbesítési címig nyomon követhető.

Ha a díjmentes postai kiszállítást választja, akkor normál elsőbbségi küldeményként adjuk fel a csomagját levélként.
Kézbesítéskor a postás a csomagot a levelesládába helyezi el.
Normál elsőbbségi küldemény esetén a Magyar Posta nem biztosít a feladott csomagokhoz fuvarlevélszámot, a csomagot lekövetni nem tudjuk, a kézbesítésért nem tudunk felelősséget vállalni:
(Rossz, hibásan, vagy hiányosan megadott cím, nem megfelelő névvel, házszámmal ellátott postaláda, nem megfelelő postai szolgáltatás, szabadon hozzáférhető levelesláda, csomag eltűnése, nem kézbesítése esetén.)

7. Nem voltam otthon, amikor a futárszolgálat megpróbálta kiszállítani a csomagot. Mi ilyenkor a teendő?

Ebben az esetben kérjük, hívja fel a GLS Futárszolgálatot és egyeztessen velük az új szállítási információkról. Elérhetőségük: 06-1-802-0265

8. Nem értekezett meg a postán feladott termék. Mi ilyenkor a teendő?

A helyi postán kell érdeklődni a megrendelt termék iránt. Minden esetben az érdi parkvárosi postán adjuk fel a csomagokat. Címük: Érd 2030, Iparos utca 2-6. Aranysárga, bélelt borítékot kell keresni, amin egy PitbullCase bélyegző van. 
Ha a díjmentes postai kiszállítást választja, akkor normál elsőbbségi küldeményként adjuk fel a csomagját levélként.
Kézbesítéskor a postás a csomagot a levelesládába helyezi el.
Normál elsőbbségi küldemény esetén a Magyar Posta nem biztosít a feladott csomagokhoz fuvarlevélszámot, a csomagot lekövetni nem tudjuk, a kézbesítésért nem tudunk felelősséget vállalni:
(Rossz, hibásan, vagy hiányosan megadott cím, nem megfelelő névvel, házszámmal ellátott postaláda, nem megfelelő postai szolgáltatás, szabadon hozzáférhető levelesláda, csomag eltűnése, nem kézbesítése esetén.)
Ha a csomag hibás címre ment ki és a Posta azt ismeretlen címnek nyilvánítja, 2-3 héten belül a csomag visszaérkezik hozzánk, ezt követen újra tudjuk küldeni a helyes címre. Ha a Posta a megadott szállítási címre letudta kézbesíteni a csomagot, akkor a megadott szállítási címen kell érdeklődni a csomag után.

9. Lehet-e időpontot egyeztetni a futárszolgálattal?

Természetesen lehet. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon legyen szíves felhívni a futárszolgálatot és egyeztetni az Önnek megfelelő szállítási időpontot. 

GLS Futárszolgálat: 06-1-802-0265

10. Meddig lehet hívni a futárszolgálatot?

Munkanapokon 07:00 és 20:00 óra között.

11. Rossz címet adtam meg. Mi ilyenkor a teendő?

Utánvételes fizetésmód esetén a "Folyamatban" státusz e-mail értesítést követően még van lehetőség a szállítási cím módosítására az ügyfélszolgálatunkon keresztül. Elérhetőségünket megtalálja az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután az "Úton" státusz e-mail értesítést kiküldtük, a terméket már átadtuk a futárszolgálatnak. Az "Úton" státusz értesítést követő első munkanapon hívhatja a futárszolgálatunkat és módosíthatja velük a szállítási adatokat. GLS Futárszolgálat: 06-1-802-0265

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén kérjük azonnal értesítsen minket. A "Folyamatban" státusz e-mail értesítést követően még van lehetőség a szállítási cím módosítására az ügyfélszolgálaton keresztül. Elérhetőségünket megtalálja az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután az "Úton" státusz e-mail értesítést kiküldtük, a terméket már átadtuk a Postának, a szállítási cím módosítására már nincs lehetőség. Ha a csomag hibás címre ment ki és a Posta azt ismeretlen címnek nyilvánítja, 2-3 héten belül a csomag visszaérkezik hozzánk, ezt követen újra tudjuk küldeni a helyes címre. Ha a Posta a megadott szállítási címre letudta kézbesíteni a csomagot, akkor a megadott szállítási címen kell érdeklődni a csomag után.

12. Hogyan értesülök a szállítás időpontjáról?

Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon kerül kiszállításra a megrendelt termék.

1. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Fényképes egyedi termék tervezése esetén:

Ha az Ön által megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, tehát időben jelezte nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékát, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelését. Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@pitbullcase.hu). Sajnos, ha nem jelzett nekünk időben és már legyártottuk az egyedi termékét, akkor az elállási jog nem foganatosítható meg.

Webshop termék esetén:

Webshopos termékek rendelését le lehet mondani a csomag feladása előtt mindenféle kötelezettség nélkül, de ha a csomag feladását követően szándékozik lemondani a rendelést, akkor a kiszállítási költséget meg kell térítenie.

2. Le van gyártva az egyedi fényképes termékem, de én nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Egyedi termék esetén, a 14 napos elállási jog nem foganatosítható meg, mert az Ön elképzelése alapján készült el, ezáltal más felhasználónak nem értékesíthető.

Amennyiben nem hajlandó kifizetni a megrendelt terméket, szándékos károkozást feltételezünk.
Az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, onnan pedig tovább kerül a behajtási osztályhoz.

Az eljárás költsége magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját, amit a behajtó osztály számlázni fog csekk formájában.  
Amennyiben a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem kerül teljesítésre a csekk kiküldését követő 15 munkanapon belül, az  eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra, ami magába foglalja a bérlevonást, ha ez nem lehetséges ingóság vagy ingatlan terhelést. 

3. A webshopból rendeltem, de nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Webshopos termékek rendelését le lehet mondani a csomag feladása előtt mindenféle kötelezettség nélkül, de ha a csomag feladását követően szándékozik lemondani a rendelést, akkor a kiszállítási költséget meg kell térítenie.

1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Utánvételes, banki átutalás, bankkártyás valamint PayPal fizetési módok állnak rendelkezésükre az ügyfeleinknek.

2. Mi történik akkor, ha nem utalom el az összeget?

Sajnos addig nem tudjuk legyártani a banki átutalással, bankkártyás és PayPal fizetési móddal leadott megrendeléseket, amíg a termék vételára nem érkezett be számlánkra. Ha 48 órán belül nem történik meg a teljesítés, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és segít megoldani a problémát, vagy egy másik fizetési módot választani.

3. Mi történik akkor, ha nem megfelelő összeget utalok el banki átutalással?

Minden esetben értesítjük erről ügyfeleinket és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot 48 órán belül.

4. Mit tegyek abban az esetben, ha elfelejtettem a közleményben feltüntetni a megrendelési azonosítómat?

Kérjük, mindenképpen jelezzék ezt nekünk telefonon, vagy e-mailben és a rendelését beazonosítjuk.

5. Mit tegyek abban az esetben, ha elutaltam az összeget, de nem érkezett e-mail visszaigazolás?

Kérjük, jelezzék munkatársainknak az "Ügyfélszolgálat" menüpontban található elérhetőségeinken és megoldjuk az esetleges problémát.

6. Mik az utaláshoz szükséges adatok?

PITBULLCASE KFT
2724 Újlengyel Petőfi Sándor u. 48.
Bank: UniCredit
Bankszámlaszám:
10918001-00000083-99760002

A közleményben kérjük, feltétlenül tüntesse fel a rendelés azonosítóját.

7. Készpénzes befizetés esetén kit terhel az utalás költsége?

A befizetéskor felmerülő utalás költsége sajnos minden esetben a vásárlót terheli.

1. Van-e lehetőség személyes átvételre?

Munkanapokon 14:00 órától 18:00 óráig előre egyeztetett időpontban.

2. Hol lehet átvenni a megrendelt terméket? 

Telephelyünkön, a 2030 Érd, Aradi utca 68 cím alatt.

3. Személyes átvétel esetén hogyan lehet fizetni?

Amennyiben még nem fizette ki a vételárat előre, úgy személyes átvétel esetén készpénzzel tud fizetni, ez esetben a kiállított számlát a termékkel egyidejűleg adjuk át.

Készpénzes fizetés esetén kérjük pontos összeget hozzon!

1. Nem szerepel a honlapon az a termék, amit szeretnék. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, az info@pitbullcase.hu e-mail címre, vagy jelezze az "Ügyfélszolgálati" menüpontban található bármelyik elérhetőségünkön és tájékoztasson róla, hogy mi az a termék, amit szeretne és a készüléke pontos típusát is legyen szíves közölni. Kollégáink minden esetben válaszolnak és tájékoztatják, hogy milyen fajta termékeink és nyomtatható alapanyagaink vannak az adott készülékre. Amennyiben nincs készleten az adott termék típus, kollégáink elküldik a kérést a beszállítóinknak és nagy valószínűséggel 2-3 hetes határidőn belül beszerezzük.

Amennyiben a kívánt termék megérkezett raktárkészletünkbe felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Ha a kívánt terméket a 2-3 hetes határidőn belül nem tudjuk beszerezni, kívánság listára tesszük, és amint elérhető lesz, értesíteni fogjuk.

1. Milyen minőségűek az elkészült nyomtatott termékek?

A nyomat minőségét és színét nagyon sok tényező befolyásolja.
Sajnos a különböző anyagú tokok, kemény hátlapok és hátlapvédő fóliák felülete, sűrűsége, színe teljesen más, mint egy fotópapíré, ezért a színek és a minőség kis mértékben eltérhetnek a monitoron látottaktól.
Egy fotópapírra vissza tudja adni teljes mértékben a monitoron látható minőséget a nyomtató, azonban a tokok és hátlapvédő fóliák esetén csak megközelíteni tudja azt.
Nagyon fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású, éles kontúrokkal, jó fényviszonyokkal rendelkező képeket használjunk a tervezés során, mert a monitoron látható kép minőségét és színvilágát így tudjuk a lehető legjobban megközelíteni.
Kollégáink minden esetben nagyon szívesen segítenek a megfelelő kép kiválasztásában, amennyiben nem biztos a kép minőséget illetően.
Fontos tudni, hogy a fehér és az átlátszó tokokra tudunk a lehető legszebben dolgozni.
Ez nem azt jelenti, hogy a színes tokokra nem lesz szép a nyomat, csak nagyban befolyásolhatja a tok alapszíne a nyomtatott kép színvilágát.
Kérdés esetén bizalommal forduljon kollégáinkhoz a honlapon feltüntetett elérhetőségeinken.
Készségesen segítenek bármilyen kérdés esetén.

2. Mi az a hátlapvédő fólia és mik a tulajdonságai?

A hátlapvédő fólia egy körülbelül 0,5 milliméter vastagságú speciális amerikai anyagból készült fólia, amit úgy kell elképzelni, mint egy kijelző védő fóliát, csak a telefon hátuljára kell felragasztani. Tartós, rugalmas, strapabíró szerkezetű anyaggal rendelkező termék, amit a készülék hátlapjára készítünk. Teljesen egybeolvad a készülékével, karcsú marad és védi annak hátulját a karcolásoktól, szennyeződésektől, ütésektől és a kopástól. A telefon külsejét divatossá és egyedivé varázsolja.

3. Hogyan készül, és hogyan készíttethetek magamnak?

Lehet rá tervezni, a készülék hátlapjára kerül rá. A speciális fóliából kivágjuk a készüléke sablonját. Készülékre teljesen kompatibilis, kamera, hangszóró kivágás. A keretre nem húzódik rá, csak a hátlapra. Csak a hátlapot fedi. 

Rendelhető késztermékként is (kevlár fehér, kevlár fekete, kevlár arany, kevlár rózsaszín, fényes/matt fehér, fényes/matt fekete, szálcsiszolt arany, szálcsiszolt ezüst, fényes króm, faerezetű fóliák), amiket a webshopban talál meg, szinte minden készüléktípushoz.

A tervezhető: saját fotó feltöltésével megtervezhető. Rányomtatjuk a kért mintát. 3 munkanapon belül szállítjuk. A webshopos termékeknél a szállítás szintén 3 nap.

4. A hátlapvédő fóliát hogyan kell felhelyezni?

  • Kapcsold ki a készüléket, tisztítsd meg por- és zsírmentes állapotra a hátlapot, a hátoldalt ahová a fóliát felhelyezed. Figyelj arra, hogy ne kerülhessen szennyeződés, vagy port a fólia alá. Pormentes környezetben végezd a felhelyezést.
  • Ellenőrizd a hátlapvédő fólia méreteit, kivágásait. Óvatosan illeszd a helyére a nyomtatott oldalával felfelé. Figyelj rá, hogy pontosan illeszkedjen a kamerakivágás és a szélek. Kezd el lehúzni a fóliát fentről lefelé, de ne húzd le teljesen a hordozójáról. Finoman helyezd rá a készülékre, kerüld a fólia feszítését, nyújtását.
  • Kezd el fokozatosan lehúzni és rásimítani a fóliát a készülék hátlapjára. Ne siesd el a felhelyezést. Figyelj arra, hogy ne keletkezzenek buborékok a fólia alatt. Ha ez véletlenül mégis bekövetkezik, óvatosan húzd vissza a fóliát addig, amíg a buborék el nem tűnik, majd simítsd újra a készülékre, Fontos! Ha por, vagy szennyeződés kerül a fólia alá, nem lesz teljesen egyenletes és sima a felület! Ezért figyelj arra, hogy a készülék hátlapján kívül ne érintkezzen más anyaggal a fólia ragasztós felülete!
  • Miután felhelyezted a fóliát, finoman ismét simítsd végig a készülék hátlapján.

5. Mi az a kemény hátlap, hogyan kell elképzelni?

A kemény hátlapot gyakran összetévesztik az akkufedéllel, de a kettő nem egyezik meg egymással. A kemény hátlapot ugyanúgy, mint a szilikon tokot a telefonra magára kell felhelyezni. Azért nem kemény toknak hívjuk, vagy műanyag toknak, mert a tokok a telefont teljesen közre fogják, de a kemény hátlapok a telefon tetejét és alját szabadon hagyják. A kemény hátlap a készülék négy sarkán támaszkodik, míg a szilikon tok a telefon egész oldalán.

​1. Milyen felbontású képet érdemes feltölteni a tervezéshez?

Sajnos mivel különböző anyagú tokokra, fóliára dolgozunk, ezért nem tudunk 100%-osan olyan minőségben dolgozni, mint egy fotókidolgozó stúdió egy fotópapírra. A különböző anyagú tokokon és fóliákon lévő nyomtatás minősége a feltöltött képek minőségétől függ leginkább. A megfelelő felbontás a HD (720p=1280X720), vagy HD Ready (720p=1366X768) minőségtől kezdődik, de a legoptimálisabb a FULL HD (1080p=1920X1080). Ilyen minőségű képekkel már gyönyörűen dolgozik a nyomtató és szinte teljesen megközelíti az eredeti kép minőségét.

2. A Google keresőben szeretnék választani képet. Milyen beállításokkal érdemes?

A Google képkeresőben van lehetőség a képek méreteinek rászűrésére. A "Kereső eszközök" menüpontban kell a "Méret"  fülben kiválasztani a "Nagyobb, mint, 1024x768"-at. Természetesen minél nagyobb felbontást választunk, annál jobb a nyomtatás minősége is.

3. Hogyan helyezzem el a képet a tervezőben?

Nagyon fontos, hogy a fontosabb elemeket nem szabad nagyon a szélére kihúzni a tervezőben, valamint közel húzni a kamera, hangszóró, vaku és egyéb modulkivágásokhoz, mert a különböző tokok íve miatt lehetséges, hogy lemaradnak a fontos részek. Körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húzni a képet az illusztrált tok szélétől és a fontos részeket 10-15 mm-el távolabb húzni a modulkivágásoktól.

4. Hova helyezzem el a szövegeket a tervezőben és milyen színt használjak?

Ugyanúgy, mint a kép elhelyezésénél itt is körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húzni a szöveget az illusztrált tok szélétől és 10-15 mm-el távolabb húzni a kivágásoktól. A szöveg színe térjen el a kiválasztott tok alapszínétől és a feltöltött kép színvilágától is, hogy jól látszódjon.

5. Milyen hatással lehetnek a különböző szűrők a nyomtatott képre?

A szűrőket saját felelősségre szabad használni és nagy óvatossággal. A különböző effektusok használata a kép minőségének romlásához, illetve a kontúrok elmosódásához vezethet.

6. Hogyan használjam a vágás funkciót?

A vágás funkcióval a kiválasztott képet egy bizonyos sablonba tudjuk helyezni.
Fontos tudni, hogy a sablont egy félig átlátszó fehér réteggel ábrázoljuk tervezőnkben, de a nyomtatott tokon ez a fehér réteg nem lesz látható, így érdemes a képre annyira ráhúzni, hogy teljesen betöltse azt.

7. Hogyan fedi le a tokot a feltöltött kép?

Minden tokot másképpen fed le a feltöltött kép. Minden esetben a tok hátlapja (flipes bőrtokoknál a tok előlapja) a fő nyomtatási felület és nem az esetleges ívek, valamint szegélyek. A nyomtató nem tud a tok szélére nyomtatni. A különböző típusú tokoknál eltérő a lefedettség.

Egy hosszú ívű szilikon toknál, vagy kemény hátlapnál a nyomtatás rálóg a tok szélére, ahol elhomályosodik a nyomtatás, mert a nyomtató fej eléri, és ezt nem tudjuk befolyásolni.

Egy rövid ívű szilikon, vagy kemény hátlapnál (például: iPhone 5) csak a hátlapot éri el a nyomtató, így az ívekre nem kerül nyomtatás.

8. Ha a tervezőben nem húzom ki teljesen a tok széleire a háttérrel rendelkező képet, akkor a nyomtatott tokon sem lesz kihúzva teljesen?

Így van. Minden esetben az ügyfeleinknek kell gondoskodni a megfelelő tervezésről, mert nem vagyunk felhatalmazva arra, hogy eltérjünk a megtervezéstől. Amennyiben nem tudja kivitelezni, abban az esetben szívesen segítünk Önnek. Bizalommal forduljon hozzánk a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy az info@pitbullcase.hu e-mail címünkön.

9. El tudjátok tüntetni a feltöltött képnek a meglévő hátterét?

Kérésre természetesen el. Minden esetben jelezni kell ügyfélszolgálatunkon keresztül ezt.

10. Mi az a transzparens hátterű kép és hogyan kell megtervezni?

A transzparens hátterű képeknek nincs semmilyen színű hátterük. Ezek általában PNG fájlformátumú képek. Vonalgrafika esetén nagyon fontos, hogy jó erősek legyenek a vonalak és elég vastagok, hogy a nyomtatott tokon is jól látszódjanak.

1. Milyen technológiával vannak gyártva a tokok és fóliák?

LED UV nyomtatással vannak gyártva a megtervezett termékek. Ez a legjobb technológia jelenleg a piacon.

2. Mit jelent a LED UV nyomtatás?

A tok nyomtatása közben UV fénnyel beleégetjük a tintát, hogy még tartósabb, strapabíróbb legyen az elkészült nyomtatás.

3. Milyen színekből kever a nyomtató?

A nyomtatónk 5 színből kever: C (Cián), M (Magenta), Y (Sárga), K (Fekete), W (Fehér).

4. Tudtok direkt színeket nyomtatni?

Sajnos nem.
Nagyon költséges eljárás és különböző anyagú, színű tokokra nagyon nehéz lenne direkt színeket nyomtatni.
Sajnos nem fotópapírra nyomtatunk és a tokok felülete, sűrűsége, anyaga teljesen más, ezért sokkal nehezebb rájuk nyomtatni.

1. Milyen esetekben foganatosítható meg a 14 napos vásárlástól való elállási jog?

Egyedi termékek esetében az elállási jog, csak akkor foganatosítható meg, ha az elkészült termék hibás. Felhólyagzás, rossz méret, hibás gyártás esetén. Ha az elkészült termék minőségileg megfelelő, akkor a terméket nem tudjuk visszavenni, mert az Ön elképzelése alapján készítettük el és így más felhasználónak nem tudjuk értékesíteni,

Webshop termékek esetén: A 2014. június 13-tól életbe lépett 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerinti távértékesítési rendszer keretében fogyasztó részére történő értékesítésre Vevőt elállási jog illeti meg az alábbiak szerint: Vevő a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Vevő nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A terméket Vevő köteles haladéktalanul és hiánytalanul Eladónak visszajuttatni, a visszaszállítás költsége Vevőt terheli. A haladéktalan és hiánytalan visszajuttatás kapcsán vevő vállalja, hogy legkésőbb az elállási nyilatkozat megtételét követő tizennegyedik munkanapon a terméket Eladónak visszajuttatja, vagy mindent megtesz a termék visszajuttatása érdekében, így például a terméket küldeményként feladja. Eladó köteles Vevő által megfizetett összeget az elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni, de Eladó jogosult Vevő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Eladó a visszatérítendő összegből jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk és a nem megfelelő kezelésből adódó értékcsökkenés megtérítésére megfelelő összeget kártérítésként visszatartani.

2. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Ha az Ön által megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, tehát időben jelezte nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékát, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelését. Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@pitbullcase.hu). Sajnos, ha nem jelzett nekünk időben és már legyártottuk az egyedi termékét, akkor az elállási jog nem foganatosítható meg.

Webshopos termékek esetében a rendelést bármikor le lehet mondani, de ha a csomag feladását követően szándékozik lemondani a rendelést, akkor a kiszállítási költséget meg kell térítenie.

3. Rossz készülék típusra érkezett meg a termék. Mik a lehetséges megoldások?

Egyedi termékek esetén, ha Ön rossz készülékre adta le rendelését, és nem jelezte időben nekünk, akkor sajnos az elállási jog nem foganatosítható meg. Ilyen esetekben nem mi hibáztunk, hanem az ügyfél adta le rossz készülékre a rendelést. A rendelés leadásának pillanatában küldünk egy értesítő levelet a megadott e-mail címre, amiben minden adat szerepel, így tájékoztatva vannak ügyfeleink a rendelés adatairól.

Ha jó készülékre adta le rendelését és még sem jó a termék, akkor természetesen garanciálisan, díjmentesen kiküldjük újra a javított terméket, vagy a termék árát visszatérítjük.

4. Mi van akkor, ha nem veszem át a terméket utánvételes fizetési mód esetén?

Egyedi termék esetén, a 14 napos elállási jog nem foganatosítható meg, mert az Ön elképzelése alapján készült el, ezáltal más felhasználónak nem értékesíthető.

Amennyiben nem hajlandó kifizetni a megrendelt terméket, szándékos károkozást feltételezünk.
Az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, onnan pedig tovább kerül a behajtási osztályhoz.

Az eljárás költsége magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját, amit a behajtó osztály számlázni fog csekk formájában.  
Amennyiben a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem kerül teljesítésre a csekk kiküldését követően 15 munkanapon belül, az  eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra, ami magába foglalja a bérlevonást, ha ez nem lehetséges ingóság vagy ingatlan terhelést. 

Webshopos termék esetén a vevőnek, csak a szállítási díjat kell megtérítenie.

1. Garancia idő

A termék garancia fél év:

A termék természetes nyúlására, az átvétel pillanatában észlelt törésre, szakadásra és hibás anyagminőségre vonatkozik.

2. Milyen esetekben érvényesíthető a termék garancia?

Beszállító gyártó hiba esetén:

  • Méret probléma
  • Anyag minőség probléma
  • A kézhezvétel pillanatában észlelt törés, szakadás

Nyomtatási hiba esetén:

  • Nagymértékben elcsúszott kép
  • Nyomtatás felhólyagzása
  • Nagymértékben eltérő színek

3. Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?

Rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű hiba esetén.

4. Hibás a megrendelt termék és a termék garanciális javítását kérném. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, minden esetben küldjön az info@pitbullcase.hu e-mail címünkre képeket a hibás termékről és kivizsgáljuk az ügyet. Ha valóban hibás a megrendelt termék, akkor garanciálisan, díjmentesen kiküldjük a javított terméket.

5. Hibás a megrendelt termék és a termék árát szeretném visszakérni. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, minden esetben küldjön az info@pitbullcase.hu e-mail címünkre képeket a hibás termékről és kivizsgáljuk az ügyet. Ha valóban hibás a megrendelt termék és Ön nem a javítást, hanem a termék árát kéri, akkor a kiállított számlát és a hibás terméket el kell küldenie a levelezési címünkre. (2030 Érd, Aradi utca 68). A termék visszaszállításának díja a vevőt terheli.

az oldal tetejére