Nem találod amit keresel?

gyakran ismételt kérdések

1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a fizetés- és a kiszállítás módjától függ.

PayPal, Bankkártyás fizetés, Banki átutalás választása esetén:

Foxpost Csomagautomata: 1190 Ft
Express One házhozszállítás: 1490 Ft


Szállítás 3-5 munkanap!

Utánvétes fizetés esetén:

Utánvétes Express One csomag: 1490 Ft

Fontos információ:
A csomag átvételekor kell fizetned készpénzben, vagy bankkártyával az Express One futárnak! Az utánvétes csomagok szakszerű kézbesítéséért a szállító cég garanciát vállal ami magába foglalja az érték és a csomag biztosítást!

Szállítás 3-5 munkanap!

2. Utánvételes fizetési mód esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Utánvételes fizetési mód esetén 3-5 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Megrendelésed elkészítettük"-re változott. Az e-mail kiküldése után 1-2 munkanapon belül, 8:00 és 17:00 között kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

3. Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén 3-5 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Megrendelésed elkészítettük"-re változott. Az e-mail kiküldése utáni 1-2 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

4. Utánvételes fizetési mód esetén milyen módon kerül kiszállításra  a megrendelt termék?

Utánvételes fizetési mód esetén futárszolgálaton keresztül kerül kiszállításra a megrendelt termék.

5. Mi a futárszolgálat elérhetősége?

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

6. Banki átutalás, bankkártyás és PayPal esetén milyen módon kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén vagy Foxpost Csomagautomatába kerül kiszállításra a csomag, vagy az Express One futárszolgálat viszi házhoz, a rendelés leadásakor kiválasztott módtól függően.

7. Nem voltam otthon, amikor a futárszolgálat megpróbálta kiszállítani a csomagot. Mi ilyenkor a teendő?

Ebben az esetben kérjük, hívja fel az Express One Futárszolgálatot és egyeztessen velük az új szállítási információkról. Elérhetőségük: 06-1-877-7400

8. Lehet-e időpontot egyeztetni a futárszolgálattal?

Természetesen lehet. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Megrendelésed elkészítettük"-re változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon legyen szíves felhívni a futárszolgálatot és egyeztetni az Önnek megfelelő szállítási időpontot. 

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

9. Meddig lehet hívni a futárszolgálatot?

Munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között.

10. Rossz címet adtam meg. Mi ilyenkor a teendő?

A "Megrendelésed feldolgozását megkezdtük" státusz e-mail értesítést követően még van lehetőség a szállítási cím módosítására az ügyfélszolgálatunkon keresztül. Elérhetőségünket megtalálja az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután a "Megrendelésed elkészítettük" státusz e-mail értesítést kiküldtük, a terméket már átadtuk a futárszolgálatnak. A "Megrendelésed elkészítettük" státusz értesítést követő első munkanapon hívhatja a futárszolgálatunkat és módosíthatja velük a szállítási adatokat. Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

11. Hogyan értesülök a szállítás időpontjáról?

Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az Ön által regisztrált e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Megrendelésed elkészítettük"-re változott. Az e-mail kiküldése után 1-2 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt termék.

1. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Fényképes egyedi termék tervezése esetén:

Ha az Ön által megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, vagy időben jelezte nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékát, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelését.
A megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondható a megrendelés egyedi tervezésű tok esetében akkor is, ha az már legyártás alá került.
Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@pitbullcase.hu). Sajnos, ha nem jelzett nekünk időben és már legyártottuk az egyedi termékét, akkor az elállási jog nem foganatosítható meg.

Webshop termék esetén:

Webshop termék elállás - lemondás esetén, az előre kifizetett rendelésnek a kiszállítás díját visszatérítjük a vételárral együtt, ugyanakkor a visszaküldés költsége a Önt terheli. (Korm. rendelet 24. § (2) bekezdés, Fttv. 6. § (1) bekezdés i) pont).

2. Le van gyártva az egyedi fényképes termékem, de én nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Amennyiben a rendelés leadásától számított 24 órán belül jelezte felénk e-mailben vagy telefonon lemondási szándékát, a rendelést "Visszamondott" státuszba helyezzük.

Ez időt túllépett egyedi termék esetén, a 14 napos elállási jog nem foganatosítható meg, mert az Ön elképzelése alapján készült el, ezáltal más felhasználónak nem értékesíthető.

Amennyiben nem hajlandó kifizetni a megrendelt terméket, szándékos károkozást feltételezünk.
Az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, onnan pedig tovább kerül a behajtási osztályhoz.

Az eljárás költsége magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját, amit a behajtó osztály számlázni fog csekk formájában.  
Amennyiben a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem kerül teljesítésre a csekk kiküldését követő 15 munkanapon belül, az  eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra, ami magába foglalja a bérlevonást, ha ez nem lehetséges ingóság vagy ingatlan terhelést. 

3. A webshopból rendeltem, de nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Webshopos termékek rendelését le lehet mondani a csomag feladása előtt mindenféle kötelezettség nélkül. 

A csomag feladását követően, az előre kifizetett rendelésnek a kiszállítás díját visszatérítjük a vételárral együtt, ugyanakkor a visszaküldés költsége a Önt terheli. (Korm. rendelet 24. § (2) bekezdés, Fttv. 6. § (1) bekezdés i) pont).

1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Utánvételes és bankkártyás fizetési módok állnak rendelkezésükre az ügyfeleinknek.

2. Mi történik akkor, ha sikertelen a bankkártyás online fizetés?

Sajnos addig nem tudjuk legyártani a bankkártyás fizetési móddal leadott megrendeléseket, amíg a termék vételára nem érkezett be számlánkra. Ha 48 órán belül nem történik meg a teljesítés, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és segít megoldani a problémát, vagy segít egy másik fizetési módot választani.

3. Mit tegyek abban az esetben, ha nem érkezett e-mail visszaigazolás?

Kérjük, jelezzék munkatársainknak az "Ügyfélszolgálat" menüpontban található elérhetőségeinken és megoldjuk az esetleges problémát.

4. Van-e lehetőség bani átutalásra?

Banki átutalás csak kivételes esetekben lehetséges, melyhez mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges ügyfélszolgálatunkkal.

PITBULLCASE KFT
2724 Újlengyel Petőfi Sándor u. 48.
Bank: UniCredit
Bankszámlaszám:
10918001-00000083-99760002

A közleményben kérjük, feltétlenül tüntesse fel a rendelés azonosítóját.
 

1. Nem szerepel a honlapon az a termék, amit szeretnék. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, az info@pitbullcase.hu e-mail címre, vagy jelezze az "Ügyfélszolgálati" menüpontban található bármelyik elérhetőségünkön és tájékoztasson róla, hogy mi az a termék, amit szeretne és a készüléke pontos típusát is legyen szíves közölni. Kollégáink minden esetben válaszolnak és tájékoztatják, hogy milyen fajta termékeink és nyomtatható alapanyagaink vannak az adott készülékre. Amennyiben nincs készleten az adott termék típus, kollégáink elküldik a kérést a beszállítóinknak és nagy valószínűséggel 2-3 hetes határidőn belül beszerezzük.

Amennyiben a kívánt termék megérkezett raktárkészletünkbe felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Ha a kívánt terméket a 2-3 hetes határidőn belül nem tudjuk beszerezni, kívánság listára tesszük, és amint elérhető lesz, értesíteni fogjuk.

Milyen minőségűek az elkészült nyomtatott termékek?

A nyomat minőségét és színét nagyon sok tényező befolyásolja.

Sajnos a különböző anyagú tokok, kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok felülete, sűrűsége, színe eltérő, ezért a színek és a minőség kis mértékben eltérhetnek a monitoron látottaktól.

Nagyon fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású, éles kontúrokkal, jó fényviszonyokkal rendelkező képeket használjunk a tervezés során, mert a monitoron látható kép minőségét és színvilágát így tudjuk a lehető legjobban megközelíteni.

Kollégáink minden esetben nagyon szívesen segítenek a megfelelő kép kiválasztásában, amennyiben nem biztos a kép minőséget illetően.

Fontos tudni, hogy a fehér és az átlátszó tokokra tudunk a lehető legszebben dolgozni.

A tokokra LED UV technológiával készítjük a nyomatot, CMYK nyomtatási rendszerrel. A nyomtatás során a kép minősége és a tok alapszíne nagyban befolyásolja a nyomtatott kép színvilágát.

A termékek cseppállóak, a fröccsenő víz ellen védettek, viszont közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak kitenni, valamint hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe mártani nem szabad.

A megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhet!

Kérdés esetén bizalommal forduljon kollégáinkhoz a honlapon feltüntetett elérhetőségeinken, készségesen segítenek bármilyen felmerülő probléma kapcsán.

​1. Milyen felbontású képet érdemes feltölteni a tervezéshez?

Sajnos mivel különböző anyagú tokokra, fóliára dolgozunk, ezért nem tudunk 100%-osan olyan minőségben dolgozni, mint egy fotókidolgozó stúdió egy fotópapírra. A különböző anyagú tokokon és fóliákon lévő nyomtatás minősége a feltöltött képek minőségétől függ leginkább. A megfelelő felbontás a HD (720p=1280X720), vagy HD Ready (720p=1366X768) minőségtől kezdődik, de a legoptimálisabb a FULL HD (1080p=1920X1080). Ilyen minőségű képekkel már gyönyörűen dolgozik a nyomtató és szinte teljesen megközelíti az eredeti kép minőségét.

2. A Google keresőben szeretnék választani képet. Milyen beállításokkal érdemes?

A Google képkeresőben van lehetőség a képek méreteinek rászűrésére. A "Kereső eszközök" menüpontban kell a "Méret"  fülben kiválasztani a "Nagyobb, mint, 1024x768"-at. Természetesen minél nagyobb felbontást választunk, annál jobb a nyomtatás minősége is.

3. Hogyan helyezzem el a képet a tervezőben?

Nagyon fontos, hogy a fontosabb elemeket nem szabad nagyon a szélére kihúzni a tervezőben, valamint közel húzni a kamera, hangszóró, vaku és egyéb modulkivágásokhoz, mert a különböző tokok íve miatt lehetséges, hogy lemaradnak a fontos részek. Körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húzni a képet az illusztrált tok szélétől és a fontos részeket 10-15 mm-el távolabb húzni a modulkivágásoktól.

Fontos tudni, hogy a feltöltött képet nem szabad túlzottan lekicsinyíteni, mert ez a képminőség romlásához vezet még nagy felbontású képek esetén is. A tok felületére próbálja meg közepes vagy nagy méretben elhelyezni a nyomtatni kívánt képet, továbbra is ügyelve arra, hogy a fontos részek ne kerüljenek túl közel a modulkivágásokhoz, illetve a szélekhez.

4. Hova helyezzem el a szövegeket a tervezőben és milyen színt használjak?

Ugyanúgy, mint a kép elhelyezésénél itt is körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húzni a szöveget az illusztrált tok szélétől és 10-15 mm-el távolabb húzni a kivágásoktól. A szöveg színe térjen el a kiválasztott tok alapszínétől és a feltöltött kép színvilágától is, hogy jól látszódjon.

5. Milyen hatással lehetnek a különböző szűrők a nyomtatott képre?

A szűrőket saját felelősségre szabad használni és nagy óvatossággal. A különböző effektusok használata a kép minőségének romlásához, illetve a kontúrok elmosódásához vezethet.

6. Hogyan használjam a vágás funkciót?

A vágás funkcióval a kiválasztott képet egy bizonyos sablonba tudjuk helyezni.
Fontos tudni, hogy a sablont egy félig átlátszó fehér réteggel ábrázoljuk tervezőnkben, de a nyomtatott tokon ez a fehér réteg nem lesz látható, így érdemes a képre annyira ráhúzni, hogy teljesen betöltse azt.

7. Hogyan fedi le a tokot a feltöltött kép?

Minden tokot másképpen fed le a feltöltött kép. Minden esetben a tok hátlapja (flipes bőrtokoknál a tok előlapja) a fő nyomtatási felület és nem az esetleges ívek, valamint szegélyek. A nyomtató nem tud a tok szélére nyomtatni. A különböző típusú tokoknál eltérő a lefedettség.

Egy hosszú ívű szilikon toknál, vagy kemény hátlapnál a nyomtatás rálóg a tok szélére, ahol elhomályosodik a nyomtatás, mert a nyomtató fej eléri, és ezt nem tudjuk befolyásolni.

Egy rövid ívű szilikon, vagy kemény hátlapnál (például: iPhone 5) csak a hátlapot éri el a nyomtató, így az ívekre nem kerül nyomtatás.

Flipes bőrtokok esetén kizárólag a tok elülső, flip oldalára tudunk nyomtatni, a hátuljára, a belsejére és a mágneses flip fülre (amennyiben a tok rendelkezik ilyennel) sajnos nem.

8. Ha a tervezőben nem húzom ki teljesen a tok széleire a háttérrel rendelkező képet, akkor a nyomtatott tokon sem lesz kihúzva teljesen?

Így van. Minden esetben az ügyfeleinknek kell gondoskodni a megfelelő tervezésről, mert nem vagyunk felhatalmazva arra, hogy eltérjünk a megtervezéstől. Amennyiben nem tudja kivitelezni, abban az esetben szívesen segítünk Önnek. Bizalommal forduljon hozzánk a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy az info@pitbullcase.hu e-mail címünkön.

9. El tudjátok tüntetni a feltöltött képnek a meglévő hátterét?

Kérésre természetesen el. Minden esetben jelezni kell ügyfélszolgálatunkon keresztül ezt.

10. Mi az a transzparens hátterű kép és hogyan kell megtervezni?

A transzparens hátterű képeknek nincs semmilyen színű hátterük. Ezek általában PNG fájlformátumú képek. Vonalgrafika esetén nagyon fontos, hogy jó erősek legyenek a vonalak és elég vastagok, hogy a nyomtatott tokon is jól látszódjanak.

Fontos tudnivaló!

A nyomtatás során először egy fehér festékréteg kerül a termékekre, majd ezek után nyomtatjuk rá a színeket. Emiatt, abban az esetben, ha a kép nem tölti ki a tok teljes felületét (tehát transzparens hátterünk van), egy 1-2 mm-es fehér körvonal lehet a kép körül. Ez elkerülhető egy egységes (akár a tok alapszínével megegyező) háttérszín megadásával, melyre lehetőség van tervezőnkben a kitöltés funkció használatával. Amennyiben segítségre lenne szüksége a tervezés kapcsán, keressen minket bizalommal email-ben.

1. Milyen technológiával vannak gyártva a tokok és fóliák?

LED UV nyomtatással vannak gyártva a megtervezett termékek. Ez a legjobb technológia jelenleg a piacon.

2. Mit jelent a LED UV nyomtatás?

A tok nyomtatása közben UV fénnyel beleégetjük a tintát, hogy még tartósabb, strapabíróbb legyen az elkészült nyomtatás.

3. Milyen színekből kever a nyomtató?

A nyomtatónk 5 színből kever: C (Cián), M (Magenta), Y (Sárga), K (Fekete), W (Fehér).

4. Tudtok direkt színeket nyomtatni?

Sajnos nem.
Nagyon költséges eljárás és különböző anyagú, színű tokokra nagyon nehéz lenne direkt színeket nyomtatni.
Sajnos nem fotópapírra nyomtatunk és a tokok felülete, sűrűsége, anyaga teljesen más, ezért sokkal nehezebb rájuk nyomtatni.

1. Milyen esetekben foganatosítható meg a 30 napos vásárlástól való elállási jog?

Egyeditermékek esetében is élhet a kellékszavatossági jogával a fogyasztó. 

A szavatossági jog akkor gyakorolható, ha az elkészült termék hibás. Felhólyagzás, rossz méret, hibás gyártás esetén. Ha az elkészült termék minőségileg megfelelő, akkor a terméket nem tudjuk visszavenni, mert az Ön elképzelése alapján készítettük el és így más felhasználónak nem tudjuk értékesíteni.

Egyedileg készített termékek esetében a 45/2014 korményrendelet alapján elállási jog nem gyakorolható.

Webshop termékek esetén: A 2014. június 13-tól életbe lépett 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerinti távértékesítési rendszer keretében fogyasztó részére történő értékesítésre Vevőt kellékszavatosság illeti meg az alábbiak szerint: Vevő a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.

Cégünk ezzel szemben nem 14, hanem 30 napos elállási jogot biztosít vásárlóinak.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Vevő nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A terméket Vevő köteles haladéktalanul és hiánytalanul Eladónak visszajuttatni, a visszaszállítás költsége Vevőt terheli. A haladéktalan és hiánytalan visszajuttatás kapcsán vevő vállalja, hogy legkésőbb az elállási nyilatkozat megtételét követő tizennegyedik naptári napon a terméket Eladónak visszajuttatja, vagy mindent megtesz a termék visszajuttatása érdekében, így például a terméket küldeményként feladja. Eladó köteles Vevő által megfizetett összeget az elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni, de Eladó jogosult Vevő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Eladó a visszatérítendő összegből jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk és a nem megfelelő kezelésből adódó értékcsökkenés megtérítésére megfelelő összeget kártérítésként visszatartani.

2. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Megrendelést kizárólag a rendelés leadását követő 24 órán belül lehet lemondani email-ben, vagy telefonon. Facebookon nem lehet lemondani a rendelést!
Ha lemondási szándékát időben jelezte ügyfélszolgálatunk felé, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelését. 

Sajnos, ha nem jelzett nekünk időben és már legyártottuk az egyedi termékét, akkor az elállási jog nem foganatosítható, mivel a termék egyedi gyártású és az Ön elképzelése alapján készült el, így más felhasználónak nem értékesíthető.
Amennyiben nem hajlandó kifizetni a megrendelt terméket, szándékos károkozást feltételezünk.

Az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, onnan pedig tovább kerül a behajtási osztályhoz.
Az eljárás költsége magába foglalja az újra küldés költségét (990 Ft), az adminisztrációs díjat (990 Ft), valamint a behajtás díját, amit a behajtó cég számlázni fog a Vásárlónak.
Webshopos termékek esetében a rendelést a termék kiküldése előtt, bármikor le lehet mondani.

3. Rossz készülék típusra érkezett meg a termék. Mik a lehetséges megoldások?

Egyedi termékek esetén, ha Ön rossz készülékre adta le rendelését, és nem jelezte időben nekünk, akkor sajnos az elállási jog nem foganatosítható meg. Ilyen esetekben nem mi hibáztunk, hanem az ügyfél adta le rossz készülékre a rendelést. A rendelés leadásának pillanatában küldünk egy értesítő levelet a megadott e-mail címre, amiben minden adat szerepel, így tájékoztatva vannak ügyfeleink a rendelés adatairól.

Ha jó készülékre adta le rendelését és még sem jó a termék, akkor természetesen garanciálisan, díjmentesen kiküldjük újra a javított terméket, vagy a termék árát visszatérítjük.

4. Mi van akkor, ha nem veszem át a terméket utánvételes fizetési mód esetén?

Egyedi termék esetén, a 14 napos elállási jog nem foganatosítható meg, mert az Ön elképzelése alapján készült el, ezáltal más felhasználónak nem értékesíthető.

Amennyiben nem hajlandó kifizetni a megrendelt terméket, szándékos károkozást feltételezünk.
Az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, onnan pedig tovább kerül a behajtási osztályhoz.

Az eljárás költsége magába foglalja az újra küldés költségét (990 Ft), az adminisztrációs díjat (990 Ft), valamint a behajtás díját, amit a behajtó cég számlázni fog a Vásárlónak.

Amennyiben a vételár és az egyéb költségek (a 990 Ft-os adminisztrációs díj, valamint ismételt kiszállítás esetén az újra kiküldés 990 Ft-os díja, továbbá a behajtócég által meghatározott többlettköltségek) megfizetése nem kerül teljesítésre a felszólítást követő 15 munkanapon belül, az eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra, ami magába foglalja a bérlevonást, ha ez nem lehetséges ingóság vagy ingatlan terhelést.

Követeléskezelésért felelős partner cégünk: Credit Controll Kft. 1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.

5. Megrendelések visszautasítása

Eladó Fenntartja magának a jogot, a megrendelések visszautasítására, mindenféle indoklás nélkül.

Indoklás nélküli jogunkat fenntartva elutasítunk minden olyan egyedi tervezésű megrendelést ami:
- rasszista,
- kisebbségellenes,
- idegenellenes,
- szexista,
- pornográf,
- nő-/férfiellenes,
- erőszakot dicsőítő,
- erőszakot felmentő,
- neonáci,
- tiltott önkényuralmi jelképeket hirdető,
- jogtalan állami - jelkép használatot megvalósító.

1. Vállalt jótállási idő

Szerződéses jótállás vállalt határideje minden egyes termékre 12 hónap

A termék természetes nyúlására, az átvétel pillanatában észlelt törésre és sérülésekre, kopásra, (a led UV nyomtási technológiával készült) nyomtatási hibára és anyaghibára vonatkozik.

2. Milyen esetekben érvényesíthető a válallat jótálás?

Beszállító gyártó hiba esetén:

  • Méret probléma
  • Anyag minőség probléma
  • A kézhezvétel pillanatában észlelt törés, szakadás

Nyomtatási hiba esetén:

  • Nagymértékben elcsúszott kép
  • Nyomtatás felhólyagzása
  • Nagymértékben eltérő színek

3. Milyen esetekben nem érvényesíthető a vállalt jótállás?

Rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű hiba esetén, továbbá egyedi fényképes termékeknél, ha közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak volt kitéve, valamint ha hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe volt mártva.

4. Hibás a megrendelt termék és a termék javítását/cseréjét kérném. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, minden esetben küldjön az info@pitbullcase.hu e-mail címünkre képeket a hibás termékről és kivizsgáljuk az ügyet. Ha valóban hibás a megrendelt termék, díjmentesen kiküldjük a javított /kicserélt terméket.

5. Hibás a megrendelt termék és a termék árát szeretném visszakérni. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, minden esetben küldjön az info@pitbullcase.hu e-mail címünkre képeket a hibás termékről és kivizsgáljuk az ügyet. Ha valóban hibás a megrendelt termék és Ön nem a javítást/cserét, hanem a termék árát kéri, akkor a kiállított számla másolatát és a hibás terméket el kell küldenie a levelezési címünkre. (Pitbullcase Kft. 2030 Érd, Aradi utca 68). Miután a hibás termék és a kiállított számla visszaérkezett a telephelyünkre, azt követően a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt visszatérítjük. 

az oldal tetejére
Sütik

Oldalainkon a felhasználói élmény növelése érdekében sütiket is használunk. Részletes információk és az adatkezelési szabályzatunk itt olvasható el.